woensdag 16 mei 2018

'Gevaarlijk en donker' door kapotte lantaarnpalen in West

De lantaarnpalen in de Bestevâerstraat en enkele omliggende straten in West gaan sinds afgelopen maandag niet meer aan.

Een bewoner van de wijk laat weten dat hij het stadsdeel deze week meerdere keren heeft gebeld, maar dat het probleem vanavond nog steeds niet verholpen was. 'Ik vind dat er laks mee om wordt gegaan en ga straks weer bellen, want ik begin me toch wel een beetje op te winden.'

Volgens hem is het door de defecte lantaarnpalen 'gevaarlijk en donker' in de straat. 'Ik hoop echt op licht. Ik zag al een ingetikte autoruit en 's avonds staan er meer hangjongeren bij de snackbar. Het is onveilig hier.'

Ook op sociale media wordt geklaagd over de defecte straatverlichting. Stadsdeel West laat weten dat het probleem 'wordt opgepakt'.



from AT5 - nieuws https://ift.tt/2wHW1BM
via IFTTT

Geen opmerkingen:

Een reactie posten