woensdag 30 mei 2018

Jongste aanwinst Ajax-vrouwen is 'echt wel anti-Ajax'

Voetbalster Kika van Es verruilt Enschede voor Amsterdam. De Oranje-international heeft voor één seizoen getekend bij Ajax, al beweerde ze nog niet zo lang geleden dat het 'lastig zou worden' om voor die club te spelen.

Van Es' overstap naar Ajax is haar derde transfer in drie jaar tijd. In 2016 verkaste de verdedigster van PSV/FC Eindhoven naar het Groesbeekse Achilles '29, om een jaar later voor FC Twente te gaan voetballen. Die club keert ze nu dus ook de rug toe, al kun je je afvragen hoe oprecht haar liefde voor haar nieuwe werkgever is. 

'Ik denk niet dat ik geschikt ben voor de grote wereld, zal ik maar zeggen', zei Van Es in aanloop naar het Europees Kampioenschap van vorig jaar tegen NOS-sportpresentatrice Rivkah op het Veld. 'Ik voel me niet echt veilig in Amsterdam, en ik ben echt wel anti-Ajax, dus het zal heel erg lastig worden.' 

Bekijk hieronder het fragment (vanaf 1.29).



from AT5 - nieuws https://ift.tt/2xru8hK'
via IFTTT

Geen opmerkingen:

Een reactie posten