maandag 28 mei 2018

Katja Schuurman laat auto drie dagen in De Pijp staan: 'Duur'

Presentator Katja Schuurman is geen fan van de hoge parkeertarieven in de stad. 'Het is echt niet normaal.'

In een interview met Nu.nl vertelt Schuurman dat ze haar auto, waarvoor ze geen parkeervergunning heeft, drie dagen in de Pijp had laten staan. Het uurtarief voor parkeren op straat daar is vier euro per uur tussen 9.00 en 00.00 uur. 'Ik denk dat het best wel veel kost. Het is duur hè. Niet normaal.'

Toch ontkomt de presentator er niet aan. 'Met een agenda met zoveel afspraken vind ik het heel lastig om precies het overzicht te hebben. Dan denk ik, oh, dan laat ik de auto hier staan en haal ik hem dan wel weer op.'

Na het interview kon ze de auto, een 'gekke blauwe Mini', weer ophalen. Niet alle bewoners van de wijk zullen blij met haar parkeeractie zijn. Zij hebben dit weekend parkeerplaatsen bezet met bakfietsen en nepgrasmatten, omdat ze vinden dat niet-bewoners hun auto in een parkeergarage moeten neerzetten. 



from AT5 - nieuws https://ift.tt/2Lyrgm9'
via IFTTT

Geen opmerkingen:

Een reactie posten