zondag 31 juli 2016

'Rodeolul', glory hole en naakte kok op Milkshake

Milkshake, het festival met het credo "niets moet en alles mag", duurt vanwege Europride dit jaar twee dagen in plaats van een. En dat betekent dat er vandaag veel brakke festivalgangers te vinden waren.

Om de mensen met een kater op gang te helpen, vloog de organisatie een chef met ontbloot achterwerk in. 'Ik geniet ervan en voel me sexy erdoor', aldus de kok. 'Toen ik met mijn blog begon kreeg ik direct veel reacties van mensen die het ook zouden willen doen. Dus ik denk dat ik niet de enige ben die naakt kookt.'

Net als vorig jaar kon er ook rodeo gereden worden. Niet op een paard of stier, maar op een nagemaakte penis. 'Het is aardig lastig, mensen doen er twee seconden over, net als in het normale leven. Maar we proberen het een paar minuten te laten duren', vertelt degene die de mensen op de rodeo aanmoedigt.

Lees ook: Milkshake viert vijfjarig bestaan met Mini Milkshake voor mensen met beperking



from AT5 - nieuws http://ift.tt/2aEOYNX'Rodeolul',%20glory%20hole%20en%20naakte%20kok%20op%20Milkshake%20
via IFTTT

Geen opmerkingen:

Een reactie posten