donderdag 28 juli 2016

Fajah Lourens over familiedrama: 'Mijn zoontje heeft alles gezien'

Het 8-jarige zoontje van Fajah Lourens is getuige geweest van het familiedrama vorige week in de Eendrachtstraat. De hele familie heeft slachtofferhulp nodig, zo schrijft ze op haar blog.

Ze haalt kort aan dat haar zoontje bij het drama was. 'Mijn kleine lieve Shai die alles heeft gezien en mee heeft gekregen.' Aan haar en de rest van de familie is slachtofferhulp aangeboden, maar ze schrijft dat ze momenteel sterk wil zijn voor haar zus Shanti, de moeder van de overleden baby.

Lees ook: Fajah Lourens: 'Baby gegooid, vader niet met baby gesprongen'

Het drama is hard aangekomen. Lourens, die een website heeft over fitness en afvallen, schrijft dat haar 'killerbody' haar momenteel niets kan schelen. 'Ondertussen glijden de Tony Chocoloney’s naar binnen als ontbijt, lunch en avond eten. “Fuck die killerbody”. Gisteren dacht ik even; misschien moet ik nu toch even een paar hoofdstukken uit mijn eigen boek opnieuw gaan lezen, maar ik kan het niet opbrengen.'

Lees ook: Moeder dader familiedrama waarschijnlijk al dood voor binnenkomst ex

Doelend op de uitvaart die morgen is, schrijft ze: 'Ik ben zo ongelofelijk trots op mijn sterke zusje die haar kind verloren is. Hoe kun je met zo iets leren leven? Ik vlucht in het regelen van alles, in mijn hoofd moet alles af zijn en klaar staan. Niets mag aan het toeval worden overgelaten. Elfin was ons zonnetje in huis en dat zal hij altijd blijven. We leven in het nu en met de dag en hebben gelukkig nog geen last van “had ik maar”.'



from AT5 - nieuws http://ift.tt/2aePKDi'Mijn%20zoontje%20heeft%20alles%20gezien'
via IFTTT

Geen opmerkingen:

Een reactie posten