zondag 31 juli 2016

'Als ik mijn vingers breek in Rio, doen we er een tapeje om en weer verder'

Stiekem kijkt ze uit naar Copacabana, maar eigenlijk heeft handbalster Michelle Goos maar een doel: Olympisch goud in de wacht slepen.

Over een week speelt de Amsterdamse haar eerste wedstrijd in Rio. 'Het wordt daar chaotisch denk ik en druk. En veel bekende sporters, die ik alleen op tv heb gezien en dan in het echt zie. We hebben een foto- en een filmverbod gekregen, maar misschien kan ik een handtekening vragen.'

Bij handballen gaat het er soms hard aan toe en daarom let Michelle nu even op haar vingers. 'Ik heb twee keer mijn vingers gebroken en ik denk wel honderd keer gekneusd. Als dat in Rio gebeurd, dan doen we er een tapjeje over en gaan we weer verder.'

Zaterdag 6 augustus spelen de Olympische dameshandbalsters hun eerste wedstrijd tegen Frankrijk.



from AT5 - nieuws http://ift.tt/2amrjE9'Als%20ik%20mijn%20vingers%20breek%20in%20Rio,%20doen%20we%20er%20een%20tapeje%20om%20en%20weer%20verder'
via IFTTT

Geen opmerkingen:

Een reactie posten