maandag 14 november 2016

Amsterdam Dungeon selecteert nieuwe acteurs: 'Nu mijn contract opzeggen bij Hema'

Schrikt altijd iedereen van je? Dan had je vandaag aanwezig moeten zijn bij de audities voor The Amsterdam Dungeon.

Acteertalenten tussen de 18 en 24 jaar konden auditie doen voor de Dungeon Academy, een opleiding die de talenten klaarstoomt om als acteur te werken in The Amsterdam Dungeon. 'Ik ga snel mijn contract bij de Hema opzeggen', zegt een auditant die net te horen heeft gekregen de opleiding te mogen gaan volgen. 'Wat ik er zo leuk aan vind is de interactie met mensen. Bij de Hema heb je dat ook, maar op een andere manier.'

Fleur Herrewijn, van The Amsterdam Dungeon, zegt blij te zijn met het niveau van de deelnemers: 'Ik ben heel erg tevreden en trots. Ik had niet verwacht dat we zulk talent zouden vinden. We hebben denk ik vijftien mensen heel blij gemaakt.' 

De nieuwe lichting gaat vanaf 1 april volgend jaar aan de slag bij The Amsterdam Dungeon.



from AT5 - nieuws http://ift.tt/2fSm0g7'Nu%20mijn%20contract%20opzeggen%20bij%20Hema'
via IFTTT

Geen opmerkingen:

Een reactie posten