dinsdag 29 maart 2016

Bazoer stelt Ajax gerust, Klaassen en Cillessen nog twijfelachtig

Riechedley Bazoer verzekert Ajax dat hij niet de volgende speler is die in de lappenmand belandt. Bazoer moest gisteren tijdens de interland tegen Engeland laten vervangen met een dijbeenblessure.

'Het was een ijsbeentje', zei hij over de knie van een tegenstander die hij tegen zijn bovenbeen kreeg. 'Maar dat is morgen weer weg.' Ajax zag zondag Davy Klaassen en Jasper Cillessen geblesseerd raken op de training van Oranje. Het is nog onduidelijk of de aanvoerder en doelman zondag tegen PEC Zwolle kunnen uitkomen.

Lees ook: Ajax weer koploper na zwaarbevochten zege in Eindhoven

Bazoer bereidt zich met een mooie herinnering voor op dat duel. 'Als je als negentienjarige op Wembley voor 90.000 mensen mag debuteren in de basisformatie, dan is dat top. Hier ben ik heel erg trots op', zei hij. 'Dit maakt mij alleen maar beter. Ik denk dat ik wel redelijk goed heb gespeeld. Ik wilde graag laten zien wat ik kan en hoop dat ik dit kan vasthouden.'

Lees ook: Dijks belooft kampioenschap: 'Gaan geen punten verspelen, gaat niet gebeuren'

Cruciale weken

Voor Ajax breken nu belangrijke weken aan. Met nog zes wedstrijden te gaan, verdedigt een voorsprong van twee punten op PSV. 

Resterende programma Ajax: PEC Zwolle thuis, SC Cambuur uit, FC Utrecht thuis, sc Heerenveen uit, FC Twente thuis, De Graafschap uit.

Resterende programma PSV: AZ uit, Willem II thuis, Roda JC uit, Vitesse thuis, SC Cambuur thuis en PEC Zwolle uit.

 



from AT5 - nieuws http://ift.tt/1RxSnJw
via IFTTT

Geen opmerkingen:

Een reactie posten