dinsdag 29 maart 2016

Laatste dag condoleanceregister Cruijff in Arena: 'We zullen je nooit vergeten'

Ruim 33.500 supporters en belangstellenden zijn in de afgelopen dagen in de Arena geweest om afscheid te nemen van Johan Cruijff.

Ajax heeft dat dinsdagavond na sluiting van de condoleanceregisters gemeld. De club is diep onder de indruk van de belangstelling en bedankt iedereen voor de hartverwarmende reacties en steun.De condoleanceregisters worden overgedragen aan de nabestaanden van het overleden clubicoon.

'Ik vind het heftig, heel heftig', vertelt een van de bezoekers vandaag. 'Absoluut heftiger dan ik dacht. Had ik niet verwacht. Doet wel wat. Vind ik heel erg mooi. Eervol.' Een vrouw leest voor wat ze heeft opgeschreven: 'Cruijffie, mijn held. De beste voetballer van de wereld. We zullen je nooit vergeten.'

Lees ook: Er is al jaren een Johan Cruijffbrug in Amsterdam: 'Hij verdient wel beter'

De competitiewedstrijd van Ajax zondag in de Arena tegen PEC Zwolle staat ook in het teken van het overlijden van Cruijff, kondigde de club aan. De precieze invulling wordt later bekendgemaakt.



from AT5 - nieuws http://ift.tt/1SksD2Y'We%20zullen%20je%20nooit%20vergeten'%20
via IFTTT

Geen opmerkingen:

Een reactie posten