dinsdag 29 maart 2016

Youp van 't Hek in februari 2017 in Carré

Youp van 't Hek haalt zijn afgelaste optreden in Carré in februari volgend jaar in. De cabaretier moest ruim drie maanden rust nemen na een zware hartoperatie.

De optredens stonden eerst voor november gepland, maar dat is voor Van 't Hek te vroeg. 'Dat wordt februari. Dat haal ik zeker', zo zegt hij in het AD. Er staat geen tournee meer gepland.

Van 't Hek trad afgelopen weekend samen met Guus Meeuwis een kwartier op in Parijs. 'Mijn herstel gaat redelijk goed. Nee, gewoon goed. Ik heb dit optreden goed met mijn artsen en mijn gezin overlegd. Ik heb ze moeten overtuigen, maar uiteindelijk besloten we: een kwartiertje, echt niet meer.'

Lees ook: Youp van 't Hek opnieuw niet goed tijdens voorstelling: 'Sorry!'

Afgelopen december moest Van 't Hek tot twee keer toe een voorstelling afbreken omdat hij zich onwel voelde. Het was volgens zijn artsen kantje boord. 'De doktoren zeiden: het is geen "5 voor 12, maar al 4 minuten later".' De 62-jarige cabaretier zegt zich na zijn operatie herboren te voelen. 'Cruijff kreeg zo'n zelfde operatie toen hij halverwege 40 was. Die heeft er nog lang mee geleefd.'



from AT5 - nieuws http://ift.tt/1SiQ2Sf't%20Hek%20in%20februari%202017%20in%20Carr%C3%A9
via IFTTT

Geen opmerkingen:

Een reactie posten