zondag 28 februari 2016

In elkaar getrapt na ordinaire verkeersruzie: 'Gaf nog ruimte'

Een verkeersruzie op de Beneluxbaan in Amstelveen is vorige week uitgedraaid op een knokpartij. Philip was op weg voor zijn werk toen hij werd ingehaald door twee mannen. Na een woordenwisseling stapten de bestuurders uit en begonnen ze direct op Philip in te slaan.

'Rijdend op de linkerrijstrook zag ik in mijn spiegel al snel een auto vrij hard aan komen rijden. Ik dacht: "Nou, hij wil er voorbij". Ik voegde in naar rechts waardoor ik hem de kans gaf links te passeren, maar dat is waarschijnlijk verkeerd overgekomen", vertelt Philip. 

'Op een gegeven moment waren we hier op dit deel samen gestopt. Onze auto's stonden naast elkaar en de discussie ging verhit verder. Daar heb ik ook een aandeel in', geeft Philip toe. 'Totdat die bijrijder uitstapt. Vanuit het niets komt hij op mij aflopen en hij haalt mij meteen neer met een flinke vuistslag. Drie vuistslagen heb ik gehad en drie schoppen op mijn been en enkel.'

Van de daders ontbreekt ieder spoor, enkele voorbijgangers waren mogelijk getuige van de schoppartij. 'In ieder geval vijf getuigen en een fietser. Zij zijn weggereden, misschien niet realiserend dat het zo ernstig was.' Philip heeft aangifte gedaan, het enige wat hij zich kon herinneren dat het ging om twee mannen met een donkere huidskleur.



from AT5 - nieuws http://ift.tt/1SakXVi'Gaf%20nog%20ruimte'
via IFTTT

Geen opmerkingen:

Een reactie posten