maandag 18 juni 2018

Pont stopt bij Pontsteiger: 'Voor mij een voordeel'

Na drie jaar is de pont weer teruggekeerd naar de Houthaven. Vanaf vandaag komen de veerponten vanuit Noord, NDSM en Distelweg, weer aan bij de gloednieuwe Pontsteiger.

De meeste passagiers zijn over de wijziging te spreken. 'Ik vind het wel oké, zeker. Het ligt er een beetje aan waar je naar toe moet, maar voor mij heeft het wel een voordeel.'

Daarmee verdwijnt ook de aanlandingsplek bij Westerdoksdijk. 'Het maakt mij niet zoveel uit. Ik ben sinds kort in Zaandam gaan wonen en dacht, ik ga even fietsen, dat doe ik ook niet altijd.'

De Pontsteiger is de afgelopen periode volledig verbouwd, daarom kon de pont er de afgelopen jaren niet aanmeren.



from AT5 - nieuws https://ift.tt/2ldUz1s'
via IFTTT

Geen opmerkingen:

Een reactie posten