zondag 10 december 2017

Kluivert: 'Ik heb geleerd van mijn fout en ga geen ruzie zoeken'

Hoewel Ajax met 3-0 een mooi resultaat klaarspeelde tegen koploper PSV, werd de wedstrijd ook getekend door een paar akkefietjes in de eerste helft. 'Ik ben daar bewust van weggebleven', aldus Kluivert, die zegt geleerd te hebben van zijn fouten.

De jonge spits had het eerder aan de stok gekregen met Jürgen Locadia. Maar Locadia moest al vroeg het veld verlaten vanwege een blessure. Tijdens de vorige aanvaring zou Locadia Kluivert een 'snotneus' hebben genoemd. 

Lees ook: Ajax beslist kraker tegen PSV in voortvarende tweede helft: 3-0

Locadia heeft een spierscheuring opgelopen tijdens een val en is waarschijnlijk de rest van 2017 geblesseerd. 'Dat gun ik niemand', aldus Kluivert. Volgens hem werd de aanvaring met de PSV'er destijds diezelfde dag uitgepraat. 

'Nog een lange weg te gaan'
Volgens Kluivert is het alles behalve beklonken dat PSV er met het landskampioenschap vandoor gaat. 'Er is nog een lange weg te gaan. Ik ben er vol van overtuigd dat we met dit team nog iets moois gaan brengen'. Kluivert sluit niet uit dat de zeven punten achterstand op PSV nog ingehaald gaan worden. 'We hebben nog een half seizoen gegaan'. 

 



from AT5 - nieuws http://ift.tt/2jjDoOR'Ik%20heb%20geleerd%20van%20mijn%20fout%20en%20ga%20geen%20ruzie%20zoeken'
via IFTTT

Geen opmerkingen:

Een reactie posten