woensdag 13 december 2017

Fans zien nieuwe Star Wars-film voor het eerst: 'Heb een vrije dag genomen'

Daar was-ie dan, twee jaar na het verschijnen van deel zeven, konden de die-hard fans vanochtend om 07.00 uur al de nieuwste Star Wars-film zien in Pathé Arena.

Ondanks het onmogelijke tijdstip werd de 'premiére' goed bezocht. Veel mensen hadden zelfs vrij genomen. 'Dit moest ik meemaken, dus heb een vrije dag opgenomen. Ik heb hier heel erg naar uitgekeken', zegt één vroege fan.

Het is geen geheim dat Star Wars-fans de filmserie vele malen nog een keer kijken. Ook in de Bijlmer is dat vanochtend geen uitzondering. 'Ik heb ze volgens mijn vrouw te vaak gekeken', zegt de een. 'Ik kijk alle films twee tot drie keer per week', zegt de andere verstokte fan.



from AT5 - nieuws http://ift.tt/2ymmv7z'Heb%20een%20vrije%20dag%20genomen'
via IFTTT

Geen opmerkingen:

Een reactie posten