maandag 16 oktober 2017

Rico Verhoeven wil vechten tegen Hari én Bonjasky

Regerend kickbokskampioen Rico Verhoeven wil volgend jaar de confrontatie aan met zowel Badr Hari als Remy Bonjasky. Over beide gevechten worden inmiddels gesprekken gevoerd.

'Ik weet op zich nog niet wat het nieuwe jaar gaat brengen, ik wil eerst 2017 goed afsluiten. Maar ik heb er zin in. Laten we zien wat 2018 brengt', zegt Verhoeven tegen De Telegraaf.

Lees ook: Remy Bonjasky wil vechten tegen Badr Hari

'Deze twee mannen moeten nog water bij de wijn doen, dat weten ze, maar ik sta er. Iedereen weet dat ik er klaar voor ben, elke dag van de week. Als zij dat ook zijn, dan mogen ze komen.'

Verhoeven won vorig jaar van Bard Hari nadat laatstgenoemde zijn arm brak.



from AT5 - nieuws http://ift.tt/2glfxgg
via IFTTT

Geen opmerkingen:

Een reactie posten