dinsdag 31 oktober 2017

Ollongren loopt zwijgend weg na vraag over Sleepwet

Oud-wethouder Kajsa Ollongren had vandaag geen zin om vragen van een NOS-verslaggever te beantwoorden.

De NOS maakte een item over de omstreden Sleepwet. CDA-leider Buma had aangegeven de uitslag van een mogelijk referendum over die wet te negeren. Ollongren, nu minister van Binnenlandse Zaken, wilde er niet op reageren. 'De heer Buma zit in de Kamer en ik zit in het kabinet. U zult ook nog veel van mij horen op dat punt'

Daarna liep ze weg. Pas nadat de verslaggever haar achterna liep en voor de vierde keer vroeg wat ze van de kwestie vond, draaide ze zich om. 'Ik vind niet dat dit het moment ervoor is. U zult heel veel van mij horen, zowel over de wet als over het referendum. Dus u moet een heel klein beetje geduld hebben, maar ik kom daar zeker op terug.'

Lees ook: De handtekeningen zijn binnen: sleepwet-referendum lijkt een feit

Op Twitter vergelijken veel kijkers het optreden van Ollongren met dat van oud-PvdA-minister Ella Vogelaar. Zij liep weg na kritische vragen van Rutger Castricum. 



from AT5 - nieuws http://ift.tt/2zUc0cO
via IFTTT

Geen opmerkingen:

Een reactie posten