zondag 15 oktober 2017

Lastig punt op de Middenweg: 'Ik zoek de kortste route naar het stadion'

De Middenweg bleek een lastig punt voor veel deelnemers. Sommige lopers begonnen al flink last te krijgen van de voeten of kuiten. Voor een enkeling helaas tijd om de wedstrijd te staken.

'Ik vind het pittig als ik eerlijk ben. De afstand maakt het zwaar. Ik heb me sufgetraind, maar het valt toch tegen en het is warm', zegt Hans. Voor Peter is het einde verhaal. 'Zere voeten. Ik ben al gemasseerd, maar dat mocht niet helpen. Dus ik zoek eigenlijk de kortste route naar het stadion nu. Ik ga uitvallen. Dus dat is jammer.'

Bij een andere deelneemster waren het de kuiten. 'Meneer zou schoenen meenemen, maar dat is hij vergeten.' Een vrouw langs de kant ziet ook dat het een pittige marathon is in deze warmte. 'Ja dat aanmoedigen is toch leuk, moet je toch doen? Je ziet vaak hier dat het erop of eronder is hoor.'

Een andere loopster heeft er weer een stuk minder moeite mee. 'Het valt wel mee tot nu toe. Ook de temperatuur is goed. Ik heb de laatste maand niet meer getraind. Dat is wel een risico, want ik heb gisteravond besloten om alsnog mee te doen.'



from AT5 - nieuws http://ift.tt/2yk9n6U'Ik%20zoek%20de%20kortste%20route%20naar%20het%20stadion'
via IFTTT

Geen opmerkingen:

Een reactie posten