zondag 29 oktober 2017

De Jong opnieuw belangrijk voor Ajax: 'Ik speel liever iedere week vanaf het begin'

Siem de Jong bleek gisteravond als invaller opnieuw belangrijk voor Ajax. De aanvaller bezorgde zijn team een 2 - 1 voorsprong en zorgde daarmee voor een kantelpunt in de wedstrijd tegen Willem II. 'Liever speel ik iedere week vanaf het begin, maar dat weet de trainer ook.'

De Jong zorgde vorige week als invaller ook al voor een treffer tegen Feyenoord en woensdag in het bekerduel tegen ASV De Dijk wist hij ook twee keer te scoren. De kans op een basisplaats lijkt daarmee niet ver weg.

Lees ook: Ajax wint moeizaam van Willem II: 3-1

'Elke voetballer wil liever starten. Als ik dan op deze manier moet spelen, dan probeer ik zo goed mogelijk in te vullen. De laatste tijd heb ik denk ik wel laten zien waar mijn kwaliteiten liggen op zo'n moment.'

Terwijl zijn team op een achterstand stond, had de aanvaller al het idee dat er een grote kans was da hij zou worden ingezet. 'Ik zit op zo'n moment te kijken wat ik dan moet doen.'



from AT5 - nieuws http://ift.tt/2zNRF97'Ik%20speel%20liever%20iedere%20week%20vanaf%20het%20begin'
via IFTTT

Geen opmerkingen:

Een reactie posten