zondag 30 juli 2017

Van der Laan: 'Ik voel me goed'

De uitzending van Zomergasten met Eberhard van der Laan is eerder opgenomen. 'ik heb weleens dat ik een beetje word overvallen door moeheid en dan is het fijn dat je dan dat vangnet hebt van even eruit kunnen gaan en misschien desnoods morgen verder gaan.'

Bij Van der Laan werd begin dit jaar uitgezaaide longkanker geconstateerd. 'Ik voel me nu goed. Niet zo moe. Ik heb op bepaalde plekken wel al heel lang pijn', vertelde de burgemeester aan het begin van de uitzending. Hij benadrukte dat de ziekte ernstig is.

'Ik zit wel in een fase waarin ik volgende week met vakantie ga. Dus ik voel me lekker', aldus van der Laan. De uitzending van Zomergasten waarin de burgemeester te gast is duurt nog tot 23.30 uur.

Lees ook: Van der Laan heeft longkanker: 'Weinig reden voor optimisme'



from AT5 - nieuws http://ift.tt/2vVEVMt'Ik%20voel%20me%20goed'
via IFTTT

Geen opmerkingen:

Een reactie posten