zondag 30 juli 2017

Honderden kijken in Scheepvaartmuseum naar Van der Laan: 'Ik moest heel erg huilen'

Ongeveer zeshonderd Amsterdammers keken gisteravond in het Scheepvaartmuseum naar de uitzending van Zomergasten met burgemeester Van der Laan.

De aanwezigen mochten vanwege de drie uur durende zit eten en een kleedje meenemen. 'Wij zitten hiet gewoon heerlijk te picknicken. We hebben meerdere gangen bij ons en dit is het hoofdgerecht. We hebben ook chips en wijn.'

Vooral het fragment met Ajacied Nouri maakte indruk. 'Dat hij meeleeft met het jochie dat bij Ajax bekend wordt en hoe zijn situatie op dit moment is. Dat hakt er best wel in. Ook misschien in bepaalde spanningen in de stad.'

Lees ook: De tranen zaten bij de verbroedering, Van der Laan in Zomergasten tegen Amsterdam: 'Blijf de lieve stad'

'Ik moest aan het eind wel heel erg huilen', vertelde een vrouw. 'Ik vond het geweldig. De hele uitzending zag je eigenlijk zijn emoties niet. En aan het eind brak hij wel, vooral bij het stukje bij Nouri. En toen zag ik zoveel emotie in zijn gezicht. Ik ging er helemaal in mee.'



from AT5 - nieuws http://ift.tt/2ubi9xK'Ik%20moest%20heel%20erg%20huilen'
via IFTTT

Geen opmerkingen:

Een reactie posten