vrijdag 28 juli 2017

16-jarige Don Sno uit Oost droomt nu al van Olympische Spelen

Hij is pas 16 jaar, maar probeert zich nu al te plaatsen voor de Olympische spelen. Don Sno uit Oost vertrok vandaag naar Thailand voor het WK Thaiboksen. 

Sno komt eigenlijk pas nét kijken, maar hij geldt toch al als een bescheiden fenomeen in de Thaibokswereld. Zijn droom is dan ook om in 2024 te schitteren op de Olympische Spelen. Maar dan zal hij eerst een goede prestatie moeten neerzetten in Thailand. 

'Ik wil Amsterdam op de kaart zetten. Ik wil de Badr Hari van mijn generatie worden. Sinds mijn eerste partij heb ik niet meer verloren en ben ik alleen maar doorgegaan.'

Sno traint in Oost en hoopt met een goede prestatie ook de jongeren uit de buurt te inspireren. 'De kleintjes die hier trainen en naar me opkijken, die wil ik inspireren. Als er zo'n titel aan de muur hangt moeten zij denken "wow, dat wil ik ook."' 



from AT5 - nieuws http://ift.tt/2tJHvUp
via IFTTT

Geen opmerkingen:

Een reactie posten