woensdag 28 juni 2017

Plafond portiek stort in: 'Het had op mijn hoofd kunnen vallen'

Het plafond van een portiek aan de Krugerstraat in Oost is vanavond ingestort. Volgens omwonenden was er al langer iets mis met het plafond.

Een taxichauffeur zag rond 21.30 uur een rookpluim uit het portiek komen en waarschuwde de hulpdiensten. Niemand raakte gewond, maar omwonenden zijn wel geschrokken. 'Ik was net de deur uit. Het had op mijn hoofd kunnen vallen. Nalatig onderhoud van de woningbouw, ik vind het een beetje laks om eerlijk te zijn.' 

De bewoners zouden gisteren de woningbouwvereniging op de hoogte hebben gebracht van de staat van het plafond. 'Ik had er gisteren nog een foto van gemaakt. Ik zei nog tegen m'n vriendin; dit kan fout gaan. Nu vandaag: bam.'



from AT5 - nieuws http://ift.tt/2sSDuPu'Het%20had%20op%20mijn%20hoofd%20kunnen%20vallen'
via IFTTT

Geen opmerkingen:

Een reactie posten