donderdag 29 juni 2017

Klaas-Jan Huntelaar is terug voor één ding: 'kampioen worden'

Na negen jaar keerde Klaas-Jan Huntelaar vandaag terug op het trainingsveld van Ajax. De spits vertelde fit te zijn en met maar één doel naar zijn nieuwe, oude liefde te zijn teruggekeerd.

'De Hunter' wil namelijk kampioen worden, zei hij vanochtend tegen AT5. De spits die overkwam van het Duitse Schalke 04, moest zich net als alle andere spelers weer melden bij Ajax. Na een ontspannen zomervakantie was er vandaag een eerste kennismaking met de nieuwe trainer, Marcel Keizer en werd er een conditietest afgenomen.

'Zijn denkwijze bevalt me'
Ook Justin Kluivert meldde zich bij De Toekomst, nu mét rijbewijs. 'Ja, ik heb een nieuwe auto, maar ik krijg morgen een andere. Ik ben er blij mee, eindelijk.' Vooral de jonge garde, bijna de hele selectie dus, kent Marcel Keizer als trainer van Jong Ajax, zo ook Abdelhak Nouri. 'Zijn denkwijze bevalt me in ieder geval heel erg.'

Ook Benjamin van Leer liet zich voor het eerst zien op het trainingsveld. De van Roda JC overgekomen keeper zal dit seizoen de strijd aan moeten gaan met vaste waarde André Onana.



from AT5 - nieuws http://ift.tt/2sVaIO4'kampioen%20worden'%20
via IFTTT

Geen opmerkingen:

Een reactie posten