woensdag 28 juni 2017

Huwelijk Jo 'Paleis' uit Oost gaat niet door: 'We zijn nog wel samen'

Het moest een droomhuwelijk worden in de takkenhut aan de Cruquiusweg in Oost, maar voorlopig is het van de baan. Het verliezen van zijn baan heeft ervoor gezorgd dat Jo 'Paleis' aankomende zaterdag niet gaat trouwen met zijn vrouw.

'We zijn nog wel samen hoor. Ik ben heel erg gelukkig nog', zegt Jo in een reactie tegen AT5. 'We zouden inderdaad aankomende zaterdag gaan trouwen, maar ik ben een halfjaar geleden boventallig verklaard op mijn werk.'

Lees ook: Sloop takkenhut eindigt in arrestatie: 'Ik wil dat ik met respect word behandeld!'

Na zijn ontslag heeft Jo slechts drie maanden recht op een WW-uitkering. Daarna komt hij in de bijstand terecht. 'Dit is niet het goede momenten om te gaan trouwen', legt de opvallende verschijning uit Oost uit.

'Takkenhut is troep'
In maart van dit jaar kwam Jo in het nieuws vanwege zijn takkenhut aan de Cruquiusweg. Hij wilde hierin op 1 juli - aanstaande zaterdag - gaan trouwen. Maar volgens de gemeente hadden buren over de 'troep' geklaagd. Na een waarschuwing van de gemeente, waaraan Jo geen gehoor gaf, werd hij opgepakt door de politie. De takkenhut werd gesloopt. 

Lees ook: Jo 'Paleis' uit Oost bouwt takkenhut weer op voor bruiloft

Toen Jo weer een vrij man was, bouwde hij de takkenhut weer stug op. Inmiddels is deze weer weggehaald. 'We gaan nog steeds in een takkenhut trouwen, maar hebben nu nog geen datum', aldus Jo.



from AT5 - nieuws http://ift.tt/2tXs0Zg'Paleis'%20uit%20Oost%20gaat%20niet%20door:%20'We%20zijn%20nog%20wel%20samen'
via IFTTT

Geen opmerkingen:

Een reactie posten