zondag 21 mei 2017

We gaan naar Stockholm: Cocke kreeg in jaren 90 Kluivert-shirt van materiaalman

Cocke van Laarhoven is een echte Ajacied en een bekende van AT5. In de jaren 90 gingen we regelmatig bij hem op bezoek, en in aanloop naar de Europa League finale van woensdag zijn we weer bij hem langs gegaan.

'Als ik de wedstrijd ga kijken kan je beter weggaan. Ik hoop dat het allemaal heel blijft hier. Ik kan niks garanderen. Laat mijn vrouw het maar niet horen', lacht Cocke. 'Er is wel eens wat gesneuveld. Een paar stoelen van een tuinset, een afstandsbediening.'

Cocke was in de jaren 90 altijd langs het trainingsveld te vinden en hield daar zeker één tastbare herinnering aan over. 'Een shirt van Kluivert. Van zijn laatste seizoen bij Ajax. Ik vind het één van de mooiste shirts, omdat heel Amsterdam erin zit.'



from AT5 - nieuws http://ift.tt/2rGWvAS
via IFTTT

Geen opmerkingen:

Een reactie posten