maandag 22 mei 2017

Ondernemers World of Food schrikken van huurverhoging: 'Ik ben heel erg boos'

Verontwaardiging bij ondernemers die een bedrijfje runnen in World of Food in Zuidoost. Een flink aantal ondernemers is hier plots geconfronteerd met een hogere huur en veel hogere servicekosten.

Ondernemer Duncan kreeg bijvoorbeeld te horen dat zijn servicekosten van tien, naar ruim 23.000 euro per jaar zouden gaan. 'Ik ben heel erg boos', stelt hij. 'Geen idee ook waar die stijging vandaan komt. Sinds de dag dat ik hier begon is er niks veranderd.'

Hannah Collins, die iets verderop werkt, zag haar huur stijgen van 800, naar 1500 euro per maand. 'En dat gaat uitieindelijk naar 1700 euro', stelt ze. 'Dit is alles voor me. Een droom die uitgekomen is. En nu, nu voelt het alsof ze dit van me afpakken.' 

De projectontwikkelaar laat in een reactie weten dat ze hun uiterste best hebben gedaan om tot een oplossing te komen. Zij wijten de hogere kosten aan de achterstallige leningen die ondernemers terug moeten betalen. 'Ook de ruimere openingstijden spelen een rol in de hogere servicekosten'. 



from AT5 - nieuws http://ift.tt/2r9FjaL'Ik%20ben%20heel%20erg%20boos'
via IFTTT

Geen opmerkingen:

Een reactie posten