vrijdag 28 april 2017

Ook Reggy mag aan tafel bij de koning: 'Ik neem bonbons voor 'm mee'

Amsterdammer Reggy Rumawatine is één van de 150 gelukkigen die vanavond mag dineren met de koning.

Ter ere van zijn 50e verjaardag nodigde koning Willem-Alexander 150 landgenoten uit die op dezelfde dag jarig zijn als hij. Reggy was één van de elfduizend Nederlanders die hoopte op een plekje. Toen hij werd uitgenodigd, was de verassing dan ook groot. 

'Je kon me van de vloer oprapen toen ik het hoorde!' Vertelt Reggy. Voor de gelegenheid neemt hij ook een kleinigheidje mee. 'Ik heb sinds kort, samen met mijn man, een delicatessenwinkel. Dus ik heb twee "Amaliabonbons" in een heel klein doosje ingepakt. Die zijn voor de koning en koningin.'

Lees ook: Verjaardagsdiner koning live te volgen via Facebook

 



from AT5 - nieuws http://ift.tt/2qmTIMt'Ik%20neem%20bonbons%20voor%20'm%20mee'
via IFTTT

Geen opmerkingen:

Een reactie posten