zondag 30 april 2017

'Nachtkoningin' DJ Isis viert 25-jarig jubileum: 'Heb nog steeds veel plezier'

Ooit is ze in 1992 begonnen als 100% Isis, maar tegenwoordig heet ze 'gewoon' DJ Isis. De nachtkoningin van Amsterdam gaat al 25 jaar mee in het vak. En dat vierde ze tot vanmorgen vroeg in Paradiso met vrienden en fans.

En ze heeft niet stilgezeten de afgelopen 25 jaar. Ze was een van de eerste nachtburgemeesters van de stad, heeft een platenlabel opgezet, maar bovenal heel veel muziek gedraaid. Isis kijkt dan ook blij terug op een kwart eeuw als DJ. Ze heeft dan ook van alles mogen doen.

'Ik heb in Kopenhagen gedraaid voor de Climate Summit, overal over de hele wereld opgetreden. Dat is ook echt te gek, dat vele reizen. Ruigoord vind ik altijd heel leuk en Paradiso natuurlijk.'

En niet alleen Isis zelf kijkt tevreden terug. Ook haar fans zijn nog altijd lyrisch: 'Dankzij Isis bestaat er geen leeftijd. We zijn allemaal jong gebleven. We zijn al 25 jaar jong'. En ook na 25 jaar lang draaien is de DJ nog niet uitgedraaid, integendeel zelfs. 'Ik begin er steeds meer plezier in te krijgen. Vroeger zag ik het gewoon als werk en nu zie ik het meer als hobby.'

 



from AT5 - nieuws http://ift.tt/2oV7SDj'Nachtkoningin'%20DJ%20Isis%20viert%2025-jarig%20jubileum:%20'Heb%20nog%20steeds%20veel%20plezier'
via IFTTT

Geen opmerkingen:

Een reactie posten