dinsdag 25 april 2017

Dennis hielp zwaargewonde vrouw op A10: 'Grootste wens is om met haar in contact te komen'

Dennis Nieuwhof wilde zondagavond een vrouw met autopech helpen, maar zag haar voor zijn ogen zwaargewond raken.

Dennis zag de vrouw op de afrit van de A10 richting de A2 met autopech stilstaan. Hij besloot zijn auto erachter te stoppen en zette zijn alarmlichten aan. Daarna ging het mis. Een derde auto klapte op zijn auto en de vrouw kwam met haar benen klem te zitten.

Lees ook: Automobilist zwaargewond aan benen na pech op A10

Het was een traumatische ervaring, vertelt hij. 'Gillend van de pijn lag ze op de grond. Ik zal het niet detail gaan vertellen, maar haar been was er ernstig aan toe. Dus met de meldkamer aan de telefoon links en mevrouw rechts heb ik haar in de stabiele zijligging gelegd.'

Aan de schade aan de auto's is te zien dat de klap enorm was. 'Als je dan ook ziet hoe de auto's eruit zagen, dan besef je hoeveel geluk wij hebben gehad. Want als ik er niet was geweest, was zij er waarschijnlijk ook niet meer geweest.'

Dennis hoopt in contact te komen met het slachtoffer en haar familie. 'Dat is echt mijn grootste wens, zodat ik het kan afsluiten. Dan is het voor mij makkelijker te verwerken.'



from AT5 - nieuws http://ift.tt/2pvPzJI'Grootste%20wens%20is%20om%20met%20haar%20in%20contact%20te%20komen'
via IFTTT

Geen opmerkingen:

Een reactie posten