zaterdag 25 februari 2017

Professioneel zwaardenslikker: 'Ik heb een keer mijn slokdarm geschaafd'

Het is vandaag World Sword Swallowers Day, oftewel zwaardenslikkersdag. De Duitser Franz Huber kwam naar het rariteitenkabinet Ripley's Believe It or Not aan de Dam om te laten zien hoe dat moet.

Helemaal zonder gevaar is het niet, vertelt Huber. 'Ik deed het niet altijd goed. Ik heb weleens verwondingen opgelopen. Geen ernstige verwondingen, maar ik heb een keer mijn slokdarm geschaafd. Op sommige dagen heb ik last van mijn keel.'

Huber doet dit inmiddels al vier jaar lang. 'Ik heb altijd een fascinatie met wat het met het menselijk lichaam kan doen met de kracht van concentratie. Al mijn zwaarden zijn ijzerscherp. Ik scheer ze altijd in de ochtend.'

Zijn optreden trok veel toeschouwers. 'Het is bijzonder', vond één van hen. 'Het is gestoord, hoe hij dat zwaard in zijn keel krijgt.'



from AT5 - nieuws http://ift.tt/2kWAqiW'Ik%20heb%20een%20keer%20mijn%20slokdarm%20geschaafd'
via IFTTT

Geen opmerkingen:

Een reactie posten