dinsdag 28 februari 2017

Gezin Bijlmer opgeschrikt door flinke explosie: 'Voel mij niet meer veilig thuis'

Bij een woning aan de Gooisekant in Zuidoost heeft afgelopen donderdagavond een explosie plaatsgevonden. De recherche doet onderzoek naar de ontploffing.

De bewoonster hoorde rond 22.10 uur een grote knal bij de voordeur: 'Ik dacht eerst dat het ging om een vuurwerkbom, maar de explosie was zo groot dat we toch begonnen te twijfelen.' Er is veel schade ontstaan door de knal: de voordeur is ontwricht en de voorgevel is beschadigd.  

Vanzelfsprekend zijn de bewoners aangedaan door het incident: 'Ik voel mij niet meer veilig in m'n eigen huis. Ik woon hier met mijn gezin en ik heb geen idee waarom dit is gebeurd. Het lijkt wel een vergissing, wij hebben geen criminele banden of iets dergelijks.'

De politie bevestigt dat er een flinke explosie plaats heeft gevonden. 'Om wat voor explosief het gaat is moeilijk te zeggen, dat wordt nog door de recherche onderzocht. Maar het was krachtig genoeg om de deur en de muur fors te beschadigen', zegt een woordvoerder.



from AT5 - nieuws http://ift.tt/2mGW3Qz'Voel%20mij%20niet%20meer%20veilig%20thuis'
via IFTTT

Geen opmerkingen:

Een reactie posten