donderdag 19 januari 2017

Ouders vermiste Ezi (14) doen wanhopige oproep: 'Kom alsjeblieft terug'

De ouders van het 14-jarige meisje Ezi uit Noord maken zich ernstige zorgen dat hun dochter het slachtoffer is geworden van loverboys. Afgelopen zondag liep Ezi Geoffrey weg van haar huis in Noord. Haar ouders doen nu een wanhopige oproep aan hun dochter.

'Ezi alsjeblieft, ik smeek je. Waar je ook bent. Alsjeblieft, bel of kom terug naar huis. Bel gewoon, zodat we weten dat je in leven bent', zegt vader Uche Geoffrey in de oproep. Sinds Ezi afgelopen zondag van huis wegliep, heeft niemand contact meer met haar gehad.

Lees ook: 14-jarige Ezi uit Noord al dagen spoorloos

Haar vader dacht dat zijn dochter terug zou komen. 'Ik had nooit verwacht dat ze van huis zou weglopen. Sinds toen heb ik haar geprobeerd te bellen, maar haar telefoon staat uit sinds afgelopen zondag. Ik bel haar elke dag, ieder half uur en ieder uur, maar haar haar telefoon staat uit.'

Haar vader is bang dat ze in de handen van loverboys is gevallen. 'Het is mogelijk, daar maak mij het meest zorgen over. Ze is al vier dagen kwijt, dat is te lang. Ik kan geen uur slapen zonder wakker te worden en mij af te vragen waar mijn dochter is.' Hij weet niet of zijn dochter snel zal terugkeren. 'Ik hoop op het beste.'

Ezi droeg op de dag waarop ze het laatst werd gezien een zwarte broek, zwarte sneakers en een regenjas met camouflageprint tot over de heupen, maar ze heeft ook een zwarte jas met bontkraag meegenomen. Wie tips heeft, wordt gevraagd de politie te bellen op 0800-6070.



from AT5 - nieuws http://ift.tt/2iGnSuA'Kom%20alsjeblieft%20terug'
via IFTTT

Geen opmerkingen:

Een reactie posten