dinsdag 31 januari 2017

Man op straat doodgeschoten: 'Ik kwam thuis en hoorde echt flinke schoten'

Omwonenden van de Professor R. Casimirstraat in Osdorp reageerden gisteravond geschrokken na de dodelijke schietpartij in hun buurt. 'Ik kwam thuis van mijn werk en ik reed hier net langs. Ik hoorde echt flinke schoten', vertelt een van hen aan AT5.

Volgens buurtbewoners werden er acht tot tien schoten gelost. 'Het waren twee salvo's uit een automatisch wapen', aldus één van hen.

Lees ook: Man op straat doodgeschoten in Osdorp

Meerdere ambulances, brandweerwagens en een Mobiel Medisch Traumateam (MMT) werden opgeroepen voor een reanimatie, maar het slachtoffer bleek al overleden. Er werd met onder meer een politiehelikopter gezocht naar de schutter of schutters.

Het onderzoek op straat heeft uren in beslag genomen. Tot op heden is de identiteit van het slachtoffer niet bekend. Ook buurtbewoners wisten gisteravond nog niet wie het slachtoffer kon zijn. 'Ik vermoed wel dat het geen jongen uit de buurt is, want de buurt is best wel hecht met elkaar.'



from AT5 - nieuws http://ift.tt/2kptlGj'Ik%20kwam%20thuis%20en%20hoorde%20echt%20flinke%20schoten'
via IFTTT

Geen opmerkingen:

Een reactie posten