zondag 29 januari 2017

Kluivert na debuut in basisselectie: 'Hier droomt ieder kind van'

Justin Kluivert maakte vanmiddag zijn debuut in de basisselectie van Ajax en dat is hem naar eigen zeggen goed bevallen. Zijn team won het thuisduel tegen ADO Den Haag met 3 - 0.

'Aan het begin was ik wel zenuwachtig, mijn eerste basisdebuut in de Arena, maar na een paar minuutjes was dat weg', reageert de 17-jarige buitenspeler na afloop van de wedstrijd. 'Hier droomt ieder kind van. Voor de eerste keer is het heel goed bevallen.'

Lees ook: Ajax eenvoudig langs ADO in de Arena

In de eerste minuten had de zoon van Patrick Kluivert al twee mooie acties achter zijn naam staan. Ook speelde hij een belangrijke rol bij de 2 - 0. 'Je probeert natuurlijk elke wedstrijd belangrijk voor je team te zijn. Een assist bij een goal of zoiets als dit is ook belangrijk voor het team en daar ben ik blij mee.'

Kluivert durft nog niet te zeggen of Bosz hem in de volgende wedstrijden ook zal opstellen. 'Ik hoop dat hij mij erbij neemt. Stap voor stap kom ik er wel.'



from AT5 - nieuws http://ift.tt/2kHZXYD'Hier%20droomt%20ieder%20kind%20van'
via IFTTT

Geen opmerkingen:

Een reactie posten