maandag 24 oktober 2016

Brandende Tesla voor de deur: 'Kan voorlopig mijn woonboot niet in'

Bewoners van de Jordaan, de Prinsengracht en de Keizersgracht werden vannacht opgeschrikt door een bizarre reeks autobranden. Vijf auto's gingen in vlammen op, een woning en een woonboot raakteN beschadigd.

Op de hoek van de Prinsengracht en de Westerstraat vloog een Tesla in de brand, dat ging gepaard met een paar flinke knallen. Dave woont op de naastgelegen woonboot schrok enorm. 'Ik was aan het werk en hoorde een explosie. Even later nog één en toen hoorde ik ook mensen schreeuwen.'

Lees ook: Pyromaan houdt huis op Grachtengordel: vijf auto's uitgebrand, twee woningen flink beschadigd

Eenmaal buiten zag hij dat er een Tesla voor zijn deur in brand stond. 'Dat was echt even schrikken. Ik deed de deur nog dicht om de rook buiten te houden maar even later vatte het huis ook vlam. Nog meer knallen en explosies.' De woonboot is niet verloren maar door de brandschade kan Dave voorlopig niet terug.

'Dat is nu even geen optie. Het stond even in brand, roetschade, de hele voorgevel is weggesmolten.' Er is door de politie nog gezocht naar een verdachte maar er is nog niemand aangehouden. 



from AT5 - nieuws http://ift.tt/2e68DVC'Kan%20voorlopig%20mijn%20woonboot%20niet%20in'
via IFTTT

Geen opmerkingen:

Een reactie posten