zaterdag 24 september 2016

Traoré blij met zijn eerste competitiedoelpunt

'De start was niet goed, maar we kwamen terug in het spel.' Dat concludeert Bertrand Traoré na de verpletterende overwinning vanavond op PEC Zwolle (5-1). In de wedstrijd maakte hij zijn eerste competitiegoal voor Ajax.

'Ik kreeg de bal vanaf de rechterkant. Als je linksbenig bent is rechts de beste kant om de bal te krijgen en de strijd met de verdediger aan te gaan. Ik probeerde toen alleen te gaan en ik ging langs twee verdedigers en schoot de bal in de hoek', beschrijft Traoré zijn doelpunt.

Lees ook: Ajax verplettert PEC Zwolle in Arena

De aanvaller had er veel plezier in tijdens de wedstrijd. 'Als je in goede vorm bent en het team wint, is alles goed. We hebben allemaal genoten vandaag. Ik ben ook blij met mijn eerste competitiedoelpunt. Vorige week zei ik al dat ik wist dat ik kan scoren. Ik had geen haast of maakte me geen zorgen om te scoren. Ik wist dat het er aan zat te komen. En vandaag was het zover.'

Lees ook: Comeback kid Schöne: 'Gelukkig raakten we niet in paniek'



from AT5 - nieuws http://ift.tt/2dfhRmA
via IFTTT

Geen opmerkingen:

Een reactie posten