zondag 25 september 2016

Ruud de Wild alweer weg bij BNR

Radiomaker Ruud de Wild vertrekt eind oktober na acht weken dienstverband alweer bij BNR Nieuwsradio. Op vrijdag 28 oktober presenteert De Wild voor het laatst het programma Ask me Anything. Hoofdredacteur Sjors Fröhlich bevestigt het aanstaande einde van de samenwerking.

De Wild ging op 5 september aan de slag voor BNR, nadat hij vorig jaar bij Radio 538 plaats moest maken voor Coen Swijnenberg en Sander Lantinga.

'Het was zowel voor BNR als voor Ruud de Wild een ingecalculeerd risico om deze samenwerking aan te gaan', aldus Fröhlich. 'Ik ben blij dat we het hebben geprobeerd. Ondanks hard werken is het niet gelukt.' Het dagelijkse radioprogramma Ask me Anything gaat na eind oktober verder met een andere presentator.

Ruud de Wild: 'Ik betreur het, maar het is niet anders. Ik merkte dat het presenteren op BNR andere koek is. Bovendien miste ik de muziek toch wel erg.'

De Telegraaf berichtte zondag op basis van 'goed ingevoerde bronnen' dat De Wild begin 2017 aan de slag gaat bij Radio 2.



from AT5 - nieuws http://ift.tt/2cVilLO
via IFTTT

Geen opmerkingen:

Een reactie posten