zondag 28 augustus 2016

Jordaan Festival gaat laatste avond in: 'Ik vind het hartstikke leuk hiero'

'Ik heb het geweldig. Je hoort het aan mijn stem. Het is gisteren behoorlijk laat geworden', zegt organisator Jan de Bie van het Jordaan Festival met een schorre stem.

Peter Beense, Quincy, Robert Leroy, Mick Harren en Dries Roelvink: zomaar wat namen die dit weekend acte de présence geven op het festival. 'Er zijn hier niet alleen Jordanezen, maar ook Amsterdammers. Iedereen die van de muziek houdt komt hier', zegt organisator Frans Stuy.

Ook de bezoekers genieten zichtbaar. 'Wie ik had willen zien? Ja die zijn allemaal al dood', zegt een man. Een ander: 'Ik vind het hartstikke leuk hiero.'



from AT5 - nieuws http://ift.tt/2bZktAt'Ik%20vind%20het%20hartstikke%20leuk%20hiero'
via IFTTT

Geen opmerkingen:

Een reactie posten