maandag 27 juni 2016

Jan en Tim in de L'Homo: 'Aan elkaars pikken zitten, doe dat. Meer liefde'

Een feestje vanmiddag langs het water bij het 'cruisegebied' van de Nieuwe Meer, want daar werd de achtste editie van de L'Homo onthuld. Presentatoren Jan Versteegh en Tim Hofman sieren in een (gedeeltelijk) naakte omhelzing de cover.

Jan Versteegh voelde wel een bepaalde spanning bij de fotoshoot voor de special van het magazine Linda. Maar van echte erotiek was geen sprake vertelt hij. 'Mijn ouders waren er stellig van overtuigd dat ik homo was. En ook toen ik zei dat is niet zo, zeiden ze: "Al kom je er later achter, geen probleem. Als jij er klaar voor bent, als het zo is, dan kun je het ons altijd vertellen"'.

Blote billen in het blad
Het was vanmiddag een komen en gaan van bekend Nederland. Zo was ook de bekende turner Jeffrey Wammes van de partij, hij staat met zijn blote billen in het blad. 'Vind je hem niet mooi?', vraagt Wammes aan verslaggever Frank Awick. 'Het is weer eens wat anders dan mijn gezicht, dit is mijn money-maker.'

'Ik heb geen andere pikken vast dan die van m'n eigen en ik geloof dat dat ook wel prima is zo.' Antwoordt Versteegh op de vraag of hij ook niet een klein beetje homo is. 'Maar ik vind dat als mensen aan andermans pikken willen zitten en het is allemaal consensual: doe dat. Meer liefde!'



from AT5 - nieuws http://ift.tt/28ZW94O'Homo:%20'Aan%20elkaars%20pikken%20zitten,%20doe%20dat.%20Meer%20liefde'
via IFTTT

Geen opmerkingen:

Een reactie posten