maandag 30 mei 2016

Hoogendijk en Koster jaar langer bij Ajax

Ajax-vrouwen Anouk Hoogendijk (30) en Daphne Koster (35) hebben hun contract met een jaar verlengd.

Dit meldt Ajax maandagochtend op de eigen website. 'Het voelt heel goed om bij te tekenen. Ik heb een zwaar jaar achter de rug met veel teleurstellingen. Ik ben heel blij dat ik dat volgend seizoen kan rechttrekken. Hopelijk blijf ik fit en kan ik een heel goed seizoen gaan draaien', aldus Hoogendijk. 

De Ajax-vrouwen grepen dit jaar naast de titel én naast de beker. Trainer Ed Engelkes hoopt daar, met de verlenging van de twee ervaren speelsters, volgend jaar verandering in te brengen. 'Daphne en Anouk zijn de fundamenten waarmee we in 2012 zijn begonnen. Het feit dat ze nog steeds aan boord zijn, is heel geruststellend'



from AT5 - nieuws http://ift.tt/1TS8xlu
via IFTTT

Geen opmerkingen:

Een reactie posten