vrijdag 27 mei 2016

'Het was geen kalashnikov, die heb ik een paar maanden geleden gehoord'

Veel omwonenden waren getuige van de nasleep van de schietpartij op de Klipperweg in Diemen.

Daar werd rond 22.00 uur een man neergeschoten. Hij is op straat gereanimeerd en daarna per ambulance naar het ziekenhuis overgebracht. Een buurtbewoner die ter hoogte van de straat Fregat woont hoorde de schietpartij plaatsvinden. 'Je hoorde doef-doef-doef-doef-doef, toen stopte het en toen begon het weer.'

De man hoorde in november ook hoe er op een auto werd geschoten in Fregat. 'Volgens mij was het nu geen kalashnikov, want die heb ik een paar maanden geleden gehoord. Dat was een heel zwaar geluid. Dit klonk niet als automatisch. Ik weet nog dat ik die kalashnikov hoorde, dat ging over het water heen.'

Hij is geschokt door de schietpartij. 'Het komt wel heel, heel, heel dichtbij uiteraard. Het is niet de eerste keer. Je moet er toch rekening mee houden, het is nog een beetje vroeg, het is nog een beetje licht, er lopen nog mensen, er rijden auto's door de straat heen...'



from AT5 - nieuws http://ift.tt/1UiZE34'Het%20was%20geen%20kalashnikov,%20die%20heb%20ik%20een%20paar%20maanden%20geleden%20gehoord'
via IFTTT

Geen opmerkingen:

Een reactie posten