zondag 28 februari 2016

Amsterdammer wil opslag voor webcare-medewerker Ziggo na bijzondere actie

Een opslag voor Johan van de webcare-afdeling van Ziggo, dat wil de Amsterdamse Michael Leibbrand‎ nadat de service van een wel hele hoge kwaliteit was.

Michael stuurde Ziggo een bericht omdat hij tijdens de verbouwing een woonkamersplitter was kwijtgeraakt. 'Kan de beste gebeuren. Dat zien we nu wel', reageerde Johan gevat. Het aanvragen van de nieuwe splitter bleek geen probleem. Wel had Michael nog een extra verzoek, omdat het abonnement op naam van zijn vriendin stond: 'Als je hem opstuurt, doe er maar een hartje van mij bij.'

Johan reageerde in eerste instantie nog dat Michael die extra liefde zelf zou moeten geven: 'Je wilt natuurlijk niet dat ze er ineens met een leuke webcare-medewerker vandoor gaat toch?' Maar toch bleek het verzoek van Michael ingewilligd te worden. Bij de nieuwe splitter zat een kaartje met een nogal opvallende tekst. 'Romantisch als Michael is, vroeg hij mij om jou wat liefde te sturen, bij deze', staat er in het kaartje. Als kers op de taart voegde Johan zelfs nog een gedicht toe. En de vriendin van Michael mag de webcare-medewerker altijd bellen als de splitter toch niet blijkt te werken..

Of Johan ook een opslag krijgt is niet bekend. Wel zegt Roelof, een andere website-medewerker van Ziggo, dat zijn collega morgen met een erehaag wordt ontvangen. Ook krijgt Johan van iedereen een aai over zijn bol. 



from AT5 - nieuws http://ift.tt/1TKWs1Z
via IFTTT

Geen opmerkingen:

Een reactie posten