woensdag 27 januari 2016

Politie toont beelden van hipster die doorreed na ernstig ongeluk

De politie heeft beelden vrijgegeven van de scooterrijder die half december na een aanrijding met een fietser op de Rozengracht is doorgereden. Het 71-jarige slachtoffer liep meerdere botbreuken en hersenletsel op en is nog steeds niet de oude. De bestuurder is na het ongeluk wel gestopt, keek om, maar reed toen door.

Lees ook: Hipster op scooter rijdt door na ernstig ongeluk

'Ik had gebroken ribben, ik had een klaplong, mijn elleboog was gebroken, mijn kaak was gebroken, mijn neus was gebroken, mijn oogkas was gebroken en ik had een hersenschudding. Ik heb heel veel pijn gehad in het begin', vertelt slachtoffer Ruud Cornelisse.

Het herstel heeft weken geduurd. Deze week durfde Cornelisse na lange tijd weer op de fiets te stappen. 'Ik heb er nu nog last van, ik ben nog niet honderd procent. Ik ben nog een beetje afwezig af en toe. Sommige dingen onthoud ik niet echt. Ik heb ook nog een beetje last van mijn arm.'

Cornelisse was na de val enige tijd buiten bewustzijn. De politie roept mensen op die de bestuurder herkennen om zich te melden.



from AT5 - nieuws http://ift.tt/1Sjbf22
via IFTTT

Geen opmerkingen:

Een reactie posten