zaterdag 30 januari 2016

Komiek Kevin Hart genoot als vrijgezel meer van Amsterdam

Vanavond staat hij in de Ziggodome en om zijn hoofd leeg te krijgen ging hij daarom vanochtend met een grote groep liefhebbers, hardlopen in het Vondelpark

Gelukkig heeft Hart ook nog wel tijd om van de stad te genieten, hoewel:  'Voordat ik me verloofde was Amsterdam fantastisch, nu kan ik er toch niet meer zo van genieten als toen. Ik moet nu echt politiek correct zijn, want ik ga binnenkort trouwen'.

Overigens werd er een blik aan bekende en minder bekende Nederlanders opengetrokken om met Hart mee te rennen. Sprinter Churandy Martina, dj Martin Garrix en rapper Sef waren er vanochtend bij. Over de rondjes in het Vondelpark kon Hart heel kort zijn: 'Het zijn geweldige mensen, een briljante omgeving'.



from AT5 - nieuws http://ift.tt/23zQswv
via IFTTT

Geen opmerkingen:

Een reactie posten