zaterdag 30 januari 2016

Enzo Knol meeting in ArenA: 'Ik wil dat hij trouwt met zijn vriendin'

Hij is de populairste YouTuber van Nederland: Enzo Knol. En wie hem vandaag wilde zien, kon naar de ArenA voor een meeting.

Maar niet iedereen was welkom zaterdag. Er waren slechts 300 kaarten in verkoop gegaan. Fans moesten 15 euro betalen en kregen daarvoor een chips en cola terug. Ook mochten ze met hun idool en zijn vriendin Dee op de foto. Maar niet alleen de fans kregen cadeautjes, ook Enzo zelf werd verwend door de bezoekers. 'Ik heb een taart voor ze meegenomen, omdat ik heel graag wil dat ze gaan trouwen (doelend op Enzo Knol en Dee). Een andere fan maakte een schilderij: 'Hij is echt mijn voorbeeld.' 

Dat Enzo Knol de meeting in de ArenA hield is geen toeval. 'Ik ben altijd al voor Ajax geweest. Er is wel een tijd geweest waarin in niet echt geïnteresseerd was in voetbal. Maar toen leerde ik mijn vriendin kennen. Zij is groot fan van Ajax en zo is het gekomen dat ik het ook weer werd. Dit is de perfecte locatie dan voor de meeting.' 

Naast de fans waren ook ouders mee naar de meeting. 'Ik heb het af en toe een klein stukje gezien en ik denk: heel leuk dat hij zijn boterham ermee kan verdienen, dat gun ik hem van harte. Maar verder vind ik het niet veel aan', zegt één van de meegereisde ouders. 

Enzo Knol heeft op YouTube meer dan een miljoen volgers. Hij plaatst dagelijks een filmpje, genaamd een vlog, online en laat zo zien wat hem dagelijks bezighoudt. De vlogs worden honderdduizenden keren per dag gekeken. In totaal zijn alle video's van Knol al meer dan 600 miljoen keer bekeken. Wie zaterdag niet bij de meeting kon zijn of geen kaartje had, niet getreurd. Enzo heeft beloofd het komende jaar nog 11 meetings te doen door heel Nederland. 



from AT5 - nieuws http://ift.tt/1OWV4oM'Ik%20wil%20dat%20hij%20trouwt%20met%20zijn%20vriendin'
via IFTTT

Geen opmerkingen:

Een reactie posten