maandag 28 december 2015

Monique (37) tegen Dré Hazes: 'Wil je een kindermenu?'

De destijds 37-jarige Monique was niet meteen onder de indruk toen de 16 jaar jongere Dré Hazes haar vroeg mee uit eten te gaan.

De 21-jarige zanger legde het eerste contact via Facebook, vertelt hij in een interview met het Vlaamse weekblad Dag Allemaal. 'Ik zag haar foto en was verkocht. Ik stuurde haar een berichtje: of ze met mij uit eten wilde? Aangezien ik 16 jaar jonger ben, antwoordde Monique: 'Wil jij dan een kindermenu?' Uiteindelijk wilde ze toch uit eten.'

Lees ook: 'Dré Hazes gaat trouwen'

De relatie wordt nog altijd niet geaccepteerd door moeder Rachel en zus Roxeanne. Sterker nog: Dré heeft geen contact meer met hen. 'Zij hebben me nooit expliciet gezegd wat ze aan te merken hebben op Monique', aldus de teleurgestelde zanger. 'Monique is lief en leuk en ze maakt mij gelukkig. Wat is dan het probleem?'

De vriendin van Hazes is deze week 38 geworden.



from AT5 - nieuws http://ift.tt/1JcpLqE'Wil%20je%20een%20kindermenu%3F'
via IFTTT

Geen opmerkingen:

Een reactie posten