dinsdag 29 december 2015

Bazoer geeft toe: 'FC Barcelona volgt me al maanden'

FC Barcelona volgt al maandenlang de verrichtingen van Ajax-jongeling Riechedley Bazoer, dat geeft de middenvelder zelf toe in een interview.

'Daar ga ik niet geheimzinnig over doen', zegt de 18-jarige Bazoer in Voetbal International. 'Twee maanden geleden hebben ze mijn broer, die ook mijn zaakwaarnemer is, op de hoogte gebracht van de interesse.' De geruchten gingen al een tijdje rond maar de Catalanen zijn dus zeer geïnteresseerd in de ontwikkeling van Bazoer.

'Marc Overmars weet er ook van. Ze bekijken mijn wedstrijden en houden me in de gaten', verklapt de middenvelder die zegt zich niet gek te laten maken. 'Ik moet gewoon zorgen dat ik de lijn van afgelopen jaar doortrek en wie weet komt er dan iets moois uit voort.'



from AT5 - nieuws http://ift.tt/1JffdXM'FC%20Barcelona%20volgt%20me%20al%20maanden'
via IFTTT

Geen opmerkingen:

Een reactie posten